פרסום שיעורים פרטיים -איפה אפשר לפרסם מודעה?

שיעורים פרטיים הולכים ונעשים נפוצים יותר ככל שעובר הזמן. בעוד שצרכיו הלימודיים של התלמיד אינם באים לידי שובע בבית הספר לעתים קרובות, באמצעות שיעורים פרטיים התלמיד חווה לימוד המחויט לצרכיו ויכולותיו, ולפיכך מביא אותו למיצוי הגבוה ביותר של הפוטנציאל שלו. יחד עם הפופולריות הגוברת של המקצוע, מורים פרטיים רבים נתקלים בקושי בכל הקשור לפרסום אישי ולהגעה לתלמידים פוטנציאליים. לצורך כך נכתב מאמר זה – עזרה בתחום ניסוח מודעה לשיעורים פרטיים, ופלטפורמות פרסום מורים פרטיים.

 

טיפים – מודעות לשיעורים פרטיים

לפני שנגיע לעסוק בפרטים הטכניים של פרסום מודעה לשיעורים פרטיים, עלינו לחשוב בעצמנו מה אנו מעוניינים להשיג מפרסום המודעה, ולמי היא מיודעת. מורים פרטיים רבים מסוגלים ללמד מגוון רחב של נושאים, עם זאת, עלינו להחליט באילו נושאים אנו מעוניינים לעסוק – באיזה תחום ישנו מחסור גדול יותר במורים ומתוך כך יש צורך בהם. עלינו לחשוב האם אנחנו מעוניינים לחדור לתחום אשר רווי מורים פרטיים, או כזה בו ישנה פחות מודעות. מורים פרטיים רבים וטובים הולכים לאיבוד בהמון מכיוון שעוסקים בתחומים פופולריים יותר.

בניסוח המודעה עלינו לפנות לקהל היעד שלנו. אם אנחנו מכוונים לקהל תלמידי התיכון, עלינו להקרין שאנו מבינים את המצב בו הם נמצאים. עלינו להתמקד בלימוד לתקופת הבגרויות, שהיא זו שעומדת בראש סדר העדיפויות הלימודי של תלמידי התיכון, ולפיכך צריכה להילקח בחשבון בכתיבת מודעות. שיעורים פרטיים לסטודנטים לעומת זאת צריכים להיות מוצגים בדרך אקדמית יותר, אשר מחמיאה לקורות החיים שלנו.

במידה וקהל היעד שלנו כמורים פרטיים הוא ילדים בגילאי בית ספר יסודי, עלינו לפנות אל ההורים שלהם, משום שהילדים עצמם אינם נוכחים ברשתות החברתיות לעתים קרובות, והוריהם הם אלו שדואגים לצרכיהם האקדמיים. משום כך חכם יהיה לגשת לרשתות חברתיות כמו פייסבוק ווואטסאפ אשר משמשות אנשים בגילאי ההורים. נוסף על כך, המודעה צריכה לתקשר עם ערכים שמעסיקים הורים – ניסיון רב ומחיר נגיש.

בפרסום מודעה, מורה פרטי צריך להכיר את הפלטפורמות השונות בהן התלמידים הפוטנציאליים שלנו משתמשים. בעוד שפייסבוק משמשת כמות רבה של מורים פרטיים – חינם, הרי שהדור הצעיר הולך ונוטש את הרשת החברתית לטובת אחרות. מורים רבים משתמשים באינסטגרם ובטיק טוק על מנת לפרסם מודעה. שיעורים פרטיים מצולמים קצרים אשר מפורסמים ברשתות אלו יוכלו להגיע לקהל גדול. בנוסף, ניתן לפרסם בפלטפורמות אלו בתשלום ישירות לרשת החברתית – פעולה אשר לא עולה סכום גדול של כסף, והפרסומת מגיעה לקהל היעד המדויק אליו תשאפו.

 

פתרונות נוספים עבור מורים פרטיים

מורים פרטיים רבים עובדים בחברות אשר מציעות שיעורים פרטיים בתחומים שונים יחד. היתרון הגדול בעבודה בארגון כזה בא לידי ביטוי במציאת הלקוחות הפוטנציאליים. החברה היא זו המביאה את הלקוחות שמגיעים אליה באמצעות המוניטין והפרסומות שלה. חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן פרסום ברמה ובתדירות גבוהה יותר, כמו גם כמות גדולה יותר של המלצות בהתאמה עם כמות התלמידים הגדולה. 

מורים נוספים מקיימים שיעורים פרטיים במקביל לעבודתם במוסד מסוים. זהו פתרון אשר מאפשר למורה להנות ממשכורת יציבה, יחד עם אפשרויות לתוספות אשר נקבעות באופן אישי על ידו.

 

חברת allteachers מעסיקה נבחרת רחבה של מורים פרטיים אשר עוסקים בתחומים רבים מאוד. החברה הותיקה פועלת מזה שנים רבות בתחום השיעורים הפרטיים, והיא שואפת להנגשת חווית הלימוד הטובה ביותר עבור התלמיד, גם בביתו. הניסיון ואחוזי ההצלחה הגבוהים של הרשת באים לידי ביטוי במורים הפרטיים המנוסים והרבים שעובדים בה. לפרטים נוספים אודות החברה, לחצו כאן.

 

צור קשר

דילוג לתוכן