שיעורים פרטיים בסטטיסטיקה

סטטיסטיקה הינה תחום אשר מלמד את הדרך להסיק ולהציג מסקנות אשר נדלות מנתונים כמותיים. הסטטיסטיקה בעצם עוזרת להבין הסתברויות וסטיות תקן. קיימים שימושים רבים לסטטיסטיקה והיא נלמדת לא רק בתחומי המדעים המדויקים אלא גם במדעי החברה, ביולוגיה ועוד. השימוש הפרקטי בסטטיסטיקה יכול לבוא לידי ביטוי על ידי מדינות (מספר תושבים, מצבם הכלכלי, גידול דמוגראפי, דתות ועוד), על ידי כלכלנים ועל ידי חברות.

בשל העבודה שזהו תחום רחב כל כך קיימות רמות שונות של לימוד הסטטיסטיקה באקדמיה. אין תואר כיום שסטטיסטיקה ברמה כזו או אחרת אינה קורס חובה בו. בתארים כמו יחסים בינלאומיים ומדעי המדינה נלמדת הסטטיסטיקה לרמת מבוא, הבנה בסיסית. בתארים כמו רפואה, כלכלה ועוד נלמדת הסטטיסטיקה לעומק ומותאמת לתחום הנלמד.

לסטודנטים בתארים ההומאניים שאינם “חזקים” במספרים, אפילו המבוא לסטטיסטיקה מעלה חשש. שיעורים פרטיים למבוא הינם יעילים ביותר. זה נותן מקום לסטודנט לשאול את השאלות שהוא צריך ולא יכול לשאול בכיתה של 300 איש. המורה הפרטי יכול להתמקד בנושאים הפחות מובנים ולחדד את ההבנה בהם. כמו כן, סטודנטים בתארים ריאליים גם הם חוששים מסטטיסטיקה. בתארים כאלו רמת ההעמקה בחומר היא גבוהה מאד. יכולים לצוץ קשיים גם אז סטודנטים שמאד חזקים במספרים. מורים פרטיים לסטטיסטיקה ברמה גבוה יותר יכולים לפשט את החומר ולהתאים את ההסבר לסטודנט שיושב מולו בכדי להעמיק את ההבנה שלו.

שיעורים פרטיים בסטטיסטיקה הם הדרך הטובה ביותר לסטודנטים בשל העובדה שהשיעור מובנה אינדיבידואלית לכל אחד. זה לא כיתה של 300 איש שהמרצה רץ עם החומר בלי לעצור. אפשר להתמקד בדברים הנחוצים ולוותר על דברים מובנים. מורה פרטי הוא זה שיעזור לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר!

צור קשר

דילוג לתוכן