שיעורים פרטיים בלשון

לשון הוא אחד מהמקצועות שמשתייך לקטגוריה של מדעים מדוייקים. בלשון יש חוקים נוקשים ולכן הוא נחשב למקצוע קשה לתלמידים רבים. בעזרת מורה פרטי ללשון יכול גם תלמיד ממוצע בהישגיו או חלש בלימודים להתקדם לא רק בלשון אלא גם ביתר מקצועות הלימוד.

מורה פרטי ללשון יקדם את התלמיד ויעזור לו להתגבר על הקשיים. כבר בכיתות ה’ ו’ כאשר מתחילים הילדים ללמוד דקדוק ולשון וההורים מגלים שבנם או בתם מתקשים להגיע להישגים טובים, כדאי לקחת מורה פרטי ללשון כדי לעזור לילד ולמנוע מראש סלידה מהמקצוע. חשוב לזכור לשון הוא אחד מהמקצועות שבלי ציון עובר בבחינת הבגרות אי אפשר לקבל תעודת בגרות.

אחד הדברים החשובים בבחירת מורה פרטי ובמיוחד בבחירת מורה פרטי ללשון, הוא חיבור טוב בין המורה לבין התלמיד או התלמידה. כימיה טובה בין שני אנשים היא תמיד דבר חשוב, אבל כשמדובר במורה פרטי ובמיוחד במורה פרטי ללשון הכימיה חשובה שבעתיים.

ב- all teachers יש מאגר גדול של מורים בכל המקצועות. אנחנו זמינים עבור לקוחותינו עשרים וארבע שעות ביממה ויש לנו מאגר גדול של מורים הטובים בתחומם בכל המקצועות ולכל הגילים. כאשר אתם פונים אלינו אנחנו משתדלים להתאים את המורה לילדכם. אתם תספרו לנו על בנכם או בתכם, על הקשיים שלו או שלה ואנחנו נשלח אליכם מורה לשיעור ניסיון בחינם. אם המורה שנשלחה אליכם לא תחבב על הילד נשלח לכם מורה אחרת.

בדרך כלל אם תפרטו בדיוק את האופי של ילדיכם ומה הקשיים שלהם אנחנו נדאג למורה מתאים. אם למשל תספרו לנו שבנכם מופנם וביישן נתאים לו מורה פרטי חייכן, שיודע להתלוצץ מצד אחד ורגיש מספיק לדעת איך להתחבב על תלמידים. לפעמים צריך יותר משיעור אחד כדי לגרום לחיבור טוב בין מורה פרטי ללשון ובין התלמיד. לשון הוא מקצוע לא קל לתלמידים בכלל ולמתקשים בלמידה בכלל. מורה פרטי ללשון, ידע כיצד לגרום לתלמיד אפילו לחבב את המקצוע הלשון ולא לראות בו מקצוע מפחיד ולהקל עליו את ההתמודדות עם המקצוע ולהרגיש ביטחון לקראת המבחן.

צור קשר

דילוג לתוכן