שיעורים פרטיים במתמטיקה

מתמטיקה היא מכלול הידע והתחום האקדמי החוקר מושגים כגון כמות, מבנה, מרחב ושינוי. יש המציגים אותה כמדע של דפוסים (תבניות משותפות), וכי המתמטיקאים מחפשים דפוסים: במספרים, במרחב, במדע, במחשבים ובהפשטות דמיוניות. תלמידים רבים מתכוננים במיוחד במתמטיקה כדי שיוכלו  לגשת ל-4-5 יחידות למבחן בגרות במתמטיקה ומחפשים מורה פרטי למתמטיקה מקצועי שיכול לעזור להם להצליח במשימה.

המתמטיקה התפתחה ממנייה, חישוב ומדידה ומהמחקר השיטתי של צורות ותנועה של עצמים מוחשיים. הידע והשימוש במתמטיקה בסיסית היוו תמיד חלק טבעי וחיוני בחיי האדם והקבוצה. ניתן למצוא שכלולים של הרעיונות הבסיסיים בטקסטים המתמטיים שהגו המצרים, הבבלים, ההודים, הסינים, היוונים והמוסלמים. כבר בשלב מוקדם בלטו שלושה מאפיינים המלווים את המתמטיקה עד היום: הפשטה, הכללה והוכחה.

המתמטיקה משמשת ככלי חיוני בתחומים רבים, ובכלל זה במדעי הטבע, בהנדסה, ברפואה ואף במדעי החברה כגון כלכלה ופסיכולוגיה. בעיות שמקורן בענפי מדע אחרים ממשיכות להוות זרז ומניע לתגליות מתמטיות חדשות, ולעתים מתפתחים תחומים מתמטיים חדשים לחלוטין בעקבות זאת. במקביל מתפתחת המתמטיקה כענף ידע נרחב ועצמאי, ללא התייחסות ליישומו בענפי מדע אחרים, אם כי לעתים קרובות מתגלים בהמשך יישומים מעשיים לתגליות שהחלו כמתמטיקה עיונית בלבד.
מאז ומתמיד המתמטיקה היוותה חלק חשוב מאוד בבחינות הבגרות ובתנאי הקבלה לאוניברסיטאות והמכללות השונות שדורשות ציון ממוצע גבוה בתחום זה דבר שגורם לרבים מהתלמידים ברחבי הארץ ובעולם כולו לשים דגש מיוחד על לימודי המתמטיקה כבר מגיל צעיר על מנת לבנות את היסודות המתאימים להמשך הדרך.

צור קשר

דילוג לתוכן