שיעורים פרטיים לסטודנטים

שיעורים פרטיים לסטודנטים זאת הכנסה טובה וסטודנטים רבים, שטובים במקצוע מסוים, נותנים שיעורים פרטיים כדי לממן את הלימודים. אבל סטודנטים שרוצים באמת להצליח צריכים מורה פרטי שידע להבחין מה גורם לקושי כמה חומר פספס הסטודנט וכמה יש צורך להתחיל עם הסטודנט ממש מבראשית. לפעמים סטודנטים מפסידים חומר בגלל מילואים וכשהם חוזרים ללימודים הם מגלים חוסרים רבים בחומר הלימוד אותם יצטרכו להשלים.

שיעורים פרטיים לסטודנטים, בכל מקצוע, היא הדרך של הסטודנטים להתמודדות עם עומס הלימודים ועם המבחנים. לחברתנו יש מאגר גדול של מורים שנותנים שיעורים פרטיים בביתו של המורה או באוניברסיטה בה הוא לומד.

סטודנטים שלומדים מקצועות ריאליים ומתקשים לעמוד בקצב, אם מתוך אי הבנת החומר או חוסר כימיה עם המורה, כדאי שיעזרו במורה פרטי ובשיעורים פרטיים כבר ברגע שהקושי מתגלה, כך יוכל הסטודנט להסתפק בשיעור שבועי אחד ולהוסיף מספר שיעורים פרטיים רק לפני המבחנים.

ב – all teachers יש מורים פרטיים כל מקצוע ובכל רחבי הארץ. כל מורה חדש שמעוניין להיות בצוות המורים הפרטיים שלנו עובר ראיון אישי כדי לעמוד על הכשרתו ועל יכולתו ללמד סטודנטים. כמובן שמקבלים עדיפות מורים פרטיים שמרצים במקצועות השונים במכללות ובאוניברסיטאות. כאשר אתם פונים אלינו בחיפוש אחר מורה פרטי במקצוע בו אתם זקוקים לתגבור רצוי שתציינו אם אתם מעדיפים מורה גבר או מורה אישה, אם אתם מעדיפים משהו שמלמד במקום בו אתם לומדים או אדם חיצוני שאינו מכיר אתכם.

צור קשר

דילוג לתוכן