שיעורים פרטיים לבגרות

הבגרויות הינן הבחינות האחרונות של כל תלמיד לאחר 12 שנות לימוד במקצועות בהן בחר להתמקצע. בחניות אלו הן החשובות והמשמעותיות ביותר בחייו של תלמיד. אלו הן שיחליטו את עתידו והינן תנאי מקדים ללימודים במוסדות האקדמיים.
בחינות הבגרות מתקיימות בין כיתות יא’ ל – יב’. הן מתקיימות בכל מקצוע אשר בחר התלמיד להעמיק בשלב בית הספר התיכון. בהרבה מקצועות גם קיימות יחידות אשר מייצגות רמת העמקה במקצוע וכל תלמיד יכול בחור את הרמה שהוא מעוניין בה.
בשל חשיבותן הרבה, אלו הן בחינות שתלמידים חוששים מהן ביותר וקיים לחץ גדול להגיע להישגים גבוהים בכדי לפתוח את האופציה ללימודים אקדמאים בעתיד.החשש נובע בשל חשיבותן אך גם בשל העובדה כי קיימים מרכיבים שונים בחייו של התלמיד שגורים לו לאבד ריכוז בלימודים ולהתחיל לחשוב על העתיד.
שיעורים פרטיים יכולים להכין את התלמיד לבחינות הבגרות בצורה הטובה ביותר. בנוסף לכך שהמורה הפרטי יעזור לתלמיד להבין את החומר הנלמד לעומק ולדעת אותו בצורה הטובה ביותר, הוא ייתן לתלמיד כלים נכונים בכדי לפתור את הבחינות בצורה הטובה ביותר וכלים נוספים בכדי להתמודד עם הלחצים החיצוניים ואיבוד הריכוז.
מורה פרטי בשלב התיכון מודע לכלל הלחצים ולחששות ולכן הוא יודע שכל שיעור הוא חשוב ביותר ונותן את כל כולו לתלמיד בכדי שירגיש ביטחון ומוודא כי הוא באמת מבין ושואל כל מה שצריך בכדי לשפר את ביצועיו בבגרויות עצמן.

בגרות מלאה היא תנאי בסיסי וחשוב לכל מי שמעוניין להמשיך בלימודים לתואר או למי שרוצה להגשים את שאיפותיו המקצועיות בעתיד. אין ספק שבגרות מלאה היא קריטריון הכרחי כמעט בכל תחום במהלך החיים האישיים של כל אדם, בפרט בתקופה שלנו היום בה התחרות רבה והיצע כח האדם גדול.

תלמידים רבים פונים אלינו כדי להשלים או לשפר את מקצועות הבגרות בשלבים שונים בחייהם, או מסיבות שונות ומגוונות. אנו ב allteachers ערוכים תמיד לקליטת התלמידים ולספק להם מורים פרטיים בכל מקצוע ורמה נדרשים.
חברת allteachers היא החברה הותיקה והגדולה בישראל למתן שיעורים פרטיים בכל המקצועות מרמת בית ספר יסודי ועד הכנה לבגרות. במהלך העשור האחרון הגשנו אלפי תלמידים או לבחינות הבגרות השונות בהצלחה רבה, סייענו להם להשיג את תעודת הבגרות המיוחלת והצלחנו לעזור ולכוון אותם להמשך דרכם הלימודית.

אנחנו מאמינים כי כל תלמיד יכול להגשים את חלום הבגרות בהתמדה ובנחישות. אנחנו ב allteachers מתחייבים למקצועיות הגבוהה ביותר בדרך הצלחה בבחינות.

 

בגרות במתמטיקה

בגרות במתמטיקה היא אחת הבגרויות הקשות ומסובכות יותר לתלמידים וידוע כי היא זו שהתלמידים הכי חוששים ממנה בשל אופיו של מקצוע המתמטיקה שהינו מורכב, מדויק ומסובך. למרות זאת, מתמטיקה היא חלק חשוב בחיי היום יום של אדם ולכן ידע והבנה בה היא יעילה ביותר ואפילו הכרחית. הבגרות המתמטיקה מבססת את הידע הנחוץ בתחום בכדי להעניק כלים לתלמידים בהמשך חייהם.
כיום, כל תחומי הלימודים כוללים בתוכם מתמטיקה. בכלל התארים הראלים כגון כלכלה, חשבונאות, ניהול ורפואה, וגם בתארים הומניים כמו עריכת דין, פסיכולוגיה ואפילו פילוסופיה קיימים מרכיבים מתמטיים. בשל כך בגרות במתמטיקה חשובה ביותר. בנוסף לכך שמתמטיקה הוא אחד ממקצועות החובה לכלל התלמידים הינו בעל ערך עליון בתנאי קבלה למוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ ובחו”ל. בשל העובדה כי המתמטיקה הינה שפה בינלאומית וזהה בכל העולם היא מהווה אחד מהמרכיבים המרכזיים בבחינת קבלה למוסדות השכלה.
כל זה גורם לכך שמתמטיקה הוא אחד המקצועות המרכזיים שההשקעה בטיפוחו אצל התלמידים גבוה ביותר. מגיל צעיר הורים משקיעים במורים פרטיים בכדי להנחיל אצל ילדם את היסודות הבסיסים של המתמטיקה ולכל אורך חייו כתלמיד ישנה תמיכה ועזרה בתחום. בהתקרב זמן הבגרויות החשש הראשון שעולה אצל התלמידים הוא בגרות במתמטיקה בשל היותה אחת הבחינות היותר חשובות אם לא החשובה ביותר. החשש נובע מכך שאכן זהו מקצוע שדורש תרגול והבנה.
מרבית התלמידים בישראל נעזרים במורה פרטי להכנה לבחינה זו. היתרון בשיעורים פרטיים עבור בגרות מתמטיקה הוא בעיקר בניית ביטחון עצמי אצל התלמיד. מתמטיקה הוא מקצוע שניתן ללמוד אותו, כל אחד יכול ללמוד אותו, ההבדל הוא קצב הלמידה. בכיתה בבית הספר המורה מעביר שיעור בקצב ממוצע לכלל התלמידים בכיתה, ברוב המקרים התלמיד אינו מרגיש נח לעצור את השיעור בשל חוסר הבנה או שאלה. מורה פרטי יכול להתאים את הקצב לתלמיד באופן אינדיבידואלי בכדי למקסם את ההבנה והביטחון של התלמיד בתחום הנלמד.
אנחנו בAllteachers מאמינים שהתאמת מורה פרטי לתלמיד באופן פרטני מניבה תוצאות חיוביות ואפקטיביות במיוחד אם מדובר על בגרות במתמטיקה. בניה נכונה של יסודות המתמטיקה היא כמו גשר שנבנה נכון מבסיסו ואז לא משנה כמה המים תחתיו סוערים הוא עומד יציב. במיוחד בתחום כה רחב ו”מפחיד” אפשר לבנות בסיס איתן שיגרום להמשך החומר להראות הרבה יותר פשוט. גם בשלבים מתקדמים יותר כאשר נתקלים בקושי לפעמים כדאי לחזור אחורה לבסיס ולחזקו קלות ולאחר מכן לחזור לאותו קושי שעלול להיעלם לחלוטין.

צור קשר

דילוג לתוכן