שיעורים פרטיים לגילאי התיכון

בית הספר התיכון הוא בעצם השלב האחרון בלימודי החובה של תלמיד. שהו שלב מאד משמעותי שרוב התלמידים מאד חוששים ממנו ולוקחים אותו הכי ברצינות מאשר השלבים המוקדמים יותר. בסוף השלב הזה ישנם את מבחני הבגרות שהם בעצם סיכום 12 שנות לימוד של תלמיד. מבחני הבגרות חשובים ביותר ומשפיעים על העתיד של כל אחד ואחד מהתלמידים כמו  בגרות במתמטיקה או באנגלית.

שלב התיכון הוא זה שבו התלמיד מתמקצע במקצועות בהם בחר ומגיעים לשלב העמקה מאד גבוהה בחומר של כל אחד מאותם מקצועות. קיימות מגמות שונות של לימוד, ובכל בית ספר הן שונות קלות אחת מהשנייה. כמו כן, קיימות יחידות בכל מקצוע בכדי שתלמיד יוכל לבחור את רמת ההעמקה שהוא רוצה בכל מקצוע.

בתיכון הוא לא רק שלב משמעותי מבחינת הלימודים של התלמיד. זהו שלב בו קיימים הרבה מאד מרכיבים שונים וחדשים בחייו של תלמיד. זהו שלב בו מתחילים המיונים הקשורים לגיוס הצבאי וזה שלב בו הופכים מילדים לבוגרים. כל שאר המרכיבים הללו יכולים להשפיע על הלמידה של התלמידים ועל רמת הריכוז.

מורה פרטי אשר יוצר מערכת חברית ואמון עם התלמיד יכול לעזור בשלל התחומים ובנוסף לעזור לפקס את התלמיד על החומר הנלמד ולנטרל את שאר המרכיבים שפועים בריכוז הלימודי. שיעורים פרטיים בשלב התיכון כמעט הכרחיים בשל חשיבות ציוני הבגרויות בתום תקופה זו. מרבית התלמידים חוששים לפחות ממקצוע אחד אם לא בהרבה ורוצים להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
רוב התלמידים בשכבת גיל זו נעזרים בשיעורים פרטיים בכדי להשיג את הלכים הנדרשים להצלחה הבגרויות ובכדי להגיע לרמת הבנה גבוהה ביותר של החומר הנלמד בכל מקצוע. כל זאת גורם לרמת הביטחון העצמי לעלות ולתחושה שהם יכולים להצליח לעשות את כל הנדרש מהם, להגיע לתוצאות הכי טובות שהם יכולים ולא להילחץ מכל שאר הדברים שמסביב.

גם במקרה הזה, המורה הפרטי בונה תוכנית אישית לתלמיד ומשקיע את הזמן בדברים החשובים באמת שהתלמיד צריך בהם עזרה ותמיכה. בעצם המורה הפרטי עושה כל שביכולתו להכין את התלמיד לבחינות הבגרות בכדי שלאחריהן יפתחו בפני התלמיד כל הדלתות לבחור מה ירצה לעשות בעתיד.

שיעורים פרטיים לגילאי התיכון

צור קשר

דילוג לתוכן