שיעורים פרטיים לגילאי חטיבת הביניים

חטיבת הביניים היא החוט המקשר בין בית הספר היסודי לבית הספר התיכון. זהו השלב בו התלמיד מתחיל להעמיק בחומר הלימוד בכדי שבסופו של דבר יוכל לבחור את המקצועות בהם ירצה להתמקד בתיכון ובסופו בבגרויות.

זהו שלב מאד חשוב במהלך חייו של תלמיד בשל העובדה שהוא מקשר בין היותו “ילד” לבין היותו תלמיד ותיק ומנוסה. כמו כן, ההחלטה בסוף תקופת חטיבת הביניים בה יש לבחור את מקצועות הלימוד איתם ימשיך התלמיד בתיכון, היא החלטה מאד משמעותית שכמובן גם תשפיע על המשך חייו כתלמיד וכמבוגר לאחר תקופת הלימודים.

חטיבת הביניים מעניקה אפשרות להעמיק קצת לתוך מקצועות החובה וגם מקצועות שניתן לבחור בהם בשלב התיכון. בעצם אם בית הספר היסודי מכין את התלמידים ובונה להם בסיס במקצועות, חטיבת הביניים היא שלב אחד קדימה. היא מגרדת עוד שכבה לתוך מחומר הנלמד ומעמיקה בו יותר בכדי לתת לתלמיד הבנה קצת יותר עמוקה לגביו.

שיעור פרטי בשלב חטיבת הביניי חיוניים ומעניק תחושת ביטחון לתלמידים. זהו שלב בחיים בין גיל 12-15 שאתה עוד לא מבוגר אבל לא מרגיש כמו ילד. בנוסף, בסוף תקופה זו כל תלמיד עושה החלטה די משמעותית לגבי חייו כתלמיד. מורה פרטי יכול לעזור בשלל המקצועות ולתת לתלמיד את הביטחון העצמי שהוא צריך בכדי להגיע להחלטה בצורה הטובה ביותר וכדי שידע שההחלטה שלו נכונה לו.

כמו בכל שלב בחיים הצעירים שלנו, גם כאן, לא תמיד התלמיד מרגיש נח להביע חוסר הבנה או לשאול שאלות בפורום הכיתתי. מורים פרטיים משרים אווירה של נינוחות וביטחון בכדי שהתלמיד ירגיש נח לשאול את השאלות שיש לו ולהבין נושאים שפחות הבין כאשר נלמדו בכיתה.
השלב העדין הזה של בין ילדות לבגרות הוא בין הקשים לכל אחד, מורה פרטי שבונה מערכת יחסים אישית עם התלמיד הוא זה שיכול לגרום לתקופה הזאת לעבור בנעימות ובסופה לגרום לתלמיד להיות שלם עם החלטותיו.

צור קשר

דילוג לתוכן