שיעורים פרטיים בספרות

הספרות היא שם כולל לאומנות הכתובה. ספרות נכתבת בכל השפות ובכל העולם. קיימת ספרות במגוון ז’אנרים הכוללים: מדע בדיוני, ביוגרפיות, אגדות עם, מחזות, סיפורת שירה וכו’. הספרות היא תחום רחב שנלמד בכל המדינות בעולם וכולל בתוכו הרבה סופרים ומשוררים אגדתיים ששינו את פני הספרות בכלל.

הספרות משתנה מתקופה לתקופה. בכל תקופה קיימים ז’אנרים שונים ולפעמים הם קיימים בתקופות שונות אך בכל תקופה הספרות עצמה שונה במקצת. בשל העובדה שספרות הינה בעיקר הבעה. הסופר מביע את עצמו בכתב אם בהקשר לאירוע מציאותי או אם לאו. אך, הסופר מכניס לתוך כתיבתו רגש, דעה וכו’. מכך, התקופה בה נכתבת משפיעה עליה רבות וניתן להבחין בבירור.

למידה מורחבת של הספרות נהיית יותר פופולארית עם הזמן. תלמידים נהנים ללמוד על סיפורים ושירים ולהבין את המלל ואת מה שעומד מאחוריו. בעיקר אנשים יותר הומאניים נמשכים לספרות כי היא כתובה שחור על גבי לבן וההבחנה המילולית שלהם גבוהה יותר.

כיום, הספרות נלמדת כתואר העומד בפני עצמו במוסדות ההשכלה הגבוהה. ניתן ללמוד מהספרות ללא סוף. גם ספרות עתיקה, וגם ספרות מודרנית. אנשים אשר מתחברים לספרות משליכים ממנה גם לחיי היום יום ומסיקים ממנה מסקנות לגבי תחומים רחבים.

הבגרות בספרות מורכבת מספרות ישראלית ומספרות קלאסית לועזית. כאלו כוללים בתוכם סיפורת, שירה ומחזאות. שיעורים פרטיים בספרות עוזרים לתלמידים להעמיק את הידע וההבנה של הספרות הנלמדת. המורה הפרטי יכול להסביר את החומר הנלמד לעומק ולעזור בקריאת הכתוב ומה שנכתב בין השורות. כמו כן מורים פרטיים יעזרו לתלמיד בהכנה לבחינת הבגרות וינחילו את הכלים הנדרשים לניתוח הטקסטים הנלמדים.

 

צור קשר

דילוג לתוכן