מחיר שיעור פרטי

מחיר שיעור פרטי

ללא כל ספק, פרט לרצון, הסכמה ומוכנות מצד התלמיד, מחיר שיעור פרטי הוא הפרמטר החשוב ביותר שיכריע עבור מרביתנו את השאלה האם לתת לילדינו שיעורים פרטיים ולאיזו רמה של מורה פרטי הם יזכו. יחד עם זאת ועם כל הכבוד לשאלה כמה עולה מורה פרטי, חשוב יותר להבטיח שהשיעורים הפרטיים משיגים את המטרה שלהם. אם תבדקו מספיק טוב, תוכלו לבטח למצוא תלמיד תיכון או חייל משוחרר מומחה במתמטיקה שישמח להרוויח קצת כסף בשיעורים פרטיים לילדכם, אלא שגם אם אותו חייל משוחרר הוא גיק של מתמטיקה, הוא לאו דווקא יודע כיצד להעביר את הידע הזה לאחרים, או במילים אחרות ללמד מתמטיקה. במקרה כזה, כשתגלו שציוני המבחנים אינם משתפרים וכך גם הציון בתעודה, או אז תוכלו להבין שהזול ביותר עלה לכם מאוד ביוקר. מצד שני, מחירי עתק על שיעורים פרטיים לאו דווקא משקפים מקצועיות גבוהה או ערובה להצלחה.

 

המחיר הוא חשוב, אבל לא כמו המקצועיות

בסופו של דבר, המטרה שאתם רוצים להשיג היא שיפור בציונים שמביאים ילדיכם מבית הספר. היכולת להשיג את המטרה הזאת אינה נקבעת על פי המחיר שאתם משלמים למורה הפרטי, אלא על פי הרמה המקצועית של המורה הפרטי, על פי החיבור שלו עם הילד שלכם ועל פי היכולת של המורה למפות את מצבו של התלמיד היושב מולו, לזהות את הקשיים שלו ולהתאים לו את תהליך הלימוד בכדי לייצר את האימפקט הרב ביותר. לפעמים זה דורש תשלום גבוה יותר אבל ישנם גם לא מעט מקרים של מורים מקצועיים וטובים שדורשים מחירים אטרקטיביים ואפילו נמוכים. את המורים האלה אתם רוצים למצוא מבלי להתפשר לא על הפרמטר של מחיר שיעור פרטי ולא על הפרמטר של מקצועיות המורה הפרטי.

 

את המורה המתאים תוכלו למצוא באמצעות המלצות ממורי בית הספר, מחברים, משכנים, מקרובי משפחה או אפילו מהמלצות שתוכלו למצוא באינטרנט או ברשתות החברתיות בהן אתם פעילים. נסו למצוא את המורים הטובים ולאחר מכן בחרו את הזול מביניהם, לא ההיפך.

 

אצלנו ב-allteachers תוכלו למצוא את מיטב המורים הפרטיים, שנבחרים כולם בקפידה רבה באמצעות מתודולוגיה מסודרת של בחינות מקצועיות, והכל בכדי שאתם תוכלו להסיר מליבכם את הדאגה לרמה המקצועית. גם על השאלה כמה עולה מורה פרטי מעניקה לכם allteachers תשובה שתשמחו מאוד לשמוע ולשם כך אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון  1700551166 ולצאת לדרך.

צור קשר

דילוג לתוכן