היסודות החיוניים

מי מאיתנו לא זוכר את התחושה של בית הספר היסודי. בהתחלה מתרגשים מאוד, כמהים להיכנס לעולם הזה שהיה נסתר מאיתנו עד היום. עם הזמן ההתרגשות פוחתת, וצריכים להתמודד עם עולם הישגי שבו יש להתאמץ על מנת להגיע לאן שרוצים, או לאן שמכווינים אותך. בית הספר היסודי מהווה את הבסיס העיקרי להצלחתם של הילד או הילדה בכל מערכת החינוך, הן זו הבית ספרית והן זו האקדמית בהמשך הדרך. זו אולי נשמעת גוזמה, אבל בפועל, ילדים שמתקשים בבית הספר היסודי עלולים למצוא את עצמם בפער משמעותי כאשר יגיעו לשלבים מתקדמים יותר.

נוסף על כך, עבור ילד בבית הספר היסודי חוויית ההצלחה בלמידה חיונית על מנת שהוא או היא ירצו להמשיך ללמוד. אם הם מפספסים את החומר, לא מבינים את המורה ובסופו של דבר נשארים מאחור, הרי שהסיכוי שתהיה להם המוטיבציה להתמיד בלימודים ובסופו של דבר להגיע ליעד הולך וקטן עם הזמן.

 

לא כדאי לפתוח פער מההתחלה

זו אחת הסיבות שכדאי לשים לב לפערים של הילד מוקדם ככל האפשר, ולהתמקד בלפתור אותם. בגיל צעיר יותר המוח פלסטי יותר וקל יותר לקלוט חומר חדש, כך שהשקעה מועטה יחסית בגילאי בית הספר היסודי יכולה להניב תוצאות משמעותיות בהרבה מאשר אותה השקעה בתלמיד תיכון או סטודנט באוניברסיטה. מסיבה זו בוחרים הורים רבים שרוצים בטובת הילדים שלהם ומעוניינים לעזור להם להתקדם, להשקיע במתן שיעורים פרטיים לילדים ביסודי, על מנת להקנות להם את הבסיס החיוני כל כך להמשך הדרך.

עם זאת, מציאת מורה פרטי ליסודי היא לא משימה פשוטה כל כך. ראשית, ההוצאה יכולה להיות משמעותית מאוד, במיוחד אם רוצים שהמורה יבוא אל הילד הביתה. הורים מוצאים את עצמם נפרדים ממאות ואפילו אלפי שקלים בחודש תמורת שיעורים פרטיים לילדים שלהם, כסף שהרבה פעמים אין להם. נוסף על כך, הורים רבים מתקשים למצוא את המורה המתאים, כזה שיוכל גם להעניק שיעורים פרטיים לתלמידי בית ספר יסודי, אך גם ידע לזהות בעיות אחרות שאינן קשורות דווקא ללימודים, ולהתייחס גם אליהן.

לדוגמה, אם בחרתם מורה פרטי לחשבון ליסודי, אתם רוצים שהוא גם יקדם את הילד שלכם על מנת שיהיה לפחות בקצב של הכיתה אם לא יותר מזה, אך גם יעזור לו לפתח את הביטחון העצמי הדרוש על מנת לדעת שהוא מסוגל להתמודד עם הקשיים האלו. ילדים רבים סובלים מחוסר ביטחון שנובע מקשיים לימודיים, וקשה להפריז בחשיבות של מורה פרטי שידע לשים לב לנקודות הללו ולטעת בילד תחושת מסוגלות.

ניתן למצוא מורים פרטיים רבים בשוק, אך חשוב לקחת מורה עם המלצות, כזה שיש לו הצלחות מוכחות, ועדיף אחד עם תוכנית עבודה מסודרת ויכולת להתחבר לילד ברמה האישית.

 

זקוקים למורים פרטיים מקצועיים? חברת All Teachers היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם רשימה ארוכה של מורים פרטיים, המתאימים את סגנון השיעור לצרכיו של התלמיד. לסקירת כלל השירותים המוצעים על ידינו, לחצו כאן, ולקבלת מענה בטלפון, התקשרו ל – 1-700-55-11-66

צור קשר

דילוג לתוכן