בגרות באנגלית – זה לא סוף העולם

קשה להמעיט בחשיבותם של בחינות הבגרות. הבחינות הללו, שמהוות את הפסגה הפדגוגית של שתים עשרה שנות הלימוד של כל תלמיד ותלמידה במערכת החינוך הישראלית, קובעות במידה רבה את העתיד שלהם. בגרות מלאה היא תנאי כניסה לרוב המוחלט של המוסדות האקדמיים ולעבודות רבות. היא מהווה בעיני רבים את מידת ההצלחה בכניסה לחברה, והיא בעלת חשיבות באספקטים רבים של חייו הבוגרים של התלמיד. וכמובן, זה לא נגמר כאן.

בגרות מלאה היא אמנם דרישה מינימלית, אך תלמידים רבים בוחרים להעמיק את לימודיהם על מנת לפתוח בפניהם דלתות בהמשך. ישנן פקולטות באוניברסיטה שיידרשו רמת לימודים מסוימת כתנאי קבלה, ואם לתלמידים אין את הרמה הזו הם יצטרכו להשלים חומר רב, לעיתים שנים אחרי סיום התיכון. דוגמאות למקצועות כאלו הם מתמטיקה ואנגלית, שמהם חוששים רוב התלמידים.

 

אבל יש מה לעשות

תלמידים רבים (וההורים שלהם) שוברים את הראש בניסיון להבין איך להצליח בבגרות באנגלית בצורה כזו שתביא את התוצאות הרצויות. עם זאת, לא תמיד מגיעים התלמידים וההורים למסקנה הנכונה. כאשר שואלים איך להתכונן לבגרות באנגלית חשוב לקחת בחשבון מגוון של שיקולים, כולל רמה לימודית, פערים מצטברים, קשיי למידה, סביבה ועוד. זו הסיבה שהתלמידים פונים פעמים רבות למורה פרטי, שיכוון אותם בהקשר של איך ללמוד לבגרות באנגלית.

מורה פרטי מקצועי ומנוסה יידע להגיד לא רק איך לומדים לבגרות באנגלית באופן כללי, אלא ידע להכווין את התלמיד בנקודות ספציפיות, ויוכל לטפל בקשיים הייחודיים לכל תלמיד ותלמידה בתהליך הלימוד. מורה כזה צריך להיות אחד שיודע הן איך ללמוד לבגרות באנגלית 5 יחידות, והן איך ללמוד לבגרות באנגלית 3 יחידות. הוא או היא ידעו להתאים את עצמם לתלמיד שנמצא מולם, להעניק לו או לה את מלוא תשומת הלב, ולהביא אותם בסופו של דבר להישגים הרצויים.

 

לא להתפשר

על אף שהורים ותלמידים רבים מכירים היטב את ערכו של מורה פרטי איכותי, רבים מעדיפים שלא להתאמץ על מנת למצוא את המורה האולטימטיבי, זה שיביא את התוצאות הטובות ביותר. ההמלצה היא לקחת מורים שלא רק שיש להם ניסיון עשיר בהוראת אנגלית ברמות שונות ולתלמידים מסוגים מגוונים, אלא שהם גם מחויבים לאיכות הוראה ללא פשרות ושיש להם תוכנית לימודים מסודרת.

מורה כזה ידע שמצופה ממנו להוכיח את ההתקדמות בשטח, וייעשה כל מה שהוא יכול על מנת שהתלמידים שלו יצליחו. זה כולל יחס אישי, שימת לב לפרטים, ובניית תוכנית מותאמת באופן ייעודי ליעדים של התלמידים. על מנת להגיע למיצוי מקסימלי של היכולות של התלמידים, יש צורך להשקיע באמת, להרגיש שהצלחת התלמידים היא גם הצלחת המורה. את זה לא כל מורה פרטי מסוגל לעשות, בשביל זה צריך מקצוענים.

 

הילדים שלכם זקוקים לסיוע של מורה פרטי כהכנה לבגרות במתמטיקה? חברת All Teachers היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם רשימה ארוכה של מורים פרטיים, המתאימים את סגנון השיעור לצרכיו של התלמיד, כמו גם לתחום הלימודי הנדרש. לסקירת כלל השירותים המוצעים על ידינו, לחצו כאן, ולקבלת מענה בטלפון, התקשרו ל – 1-700-55-11-66

 

צור קשר

דילוג לתוכן