שיעורים פרטיים אונליין

כאשר תלמיד או סטודנט נזקק לשיעורי עזר באופן קבוע או לשיעורי חיזוק לקראת מבחן, הוריו יודעים שמעכשיו יהיה עליהם להיפרד מסכום משמעותי מידי חודש.
מתחיל חיפוש אחר מורה מתאים שיבוא לבית התלמיד, במיוחד אם הוא צעיר, גם תלמידי תיכון רוצים ללמוד בביתם, אבל המורים מבקשים עבור שירות עד הבית סכומים גבוהים בהרבה. ואז יש בזבוז זמן של התלמיד ושל הוריו שצריכים להסיע הלוך ולהסיע חזור.

לכל הבעיות האלה יש פתרון. שיעורים פרטיים אונליין באינטרנט. ראשית הדבר חוסך זמן, הרבה זמן. אין חיפושים אחרי מורה מתאים, אין בזבוז זמן וכסף על נסיעות ויש חסכון במחיר השיעורים.

לתלמידי התיכון המתכוננים לבחינות יש אתר ובו שיעורים בלשון, מתימטיקה, אנגלית, היסטוריה, ספרות ביולוגיה, פיזיקה ועוד. באתר יש שיעורים מול מורה אונליין, המחשה ויזואלית של תוכן השיעורים, סרטי אנימציה מלווים בקריינות ואפשרות לשאול שאלות ולקבל תשובה מידית. יש אפשרות לשלוח שאלה ולקבל תשובה עם הסבר מפורט המייל. המחיר לשיעור של עשרים דקות הוא בין עשרה שח’ לחמש עשרה שח’ לשיעור. מכאן יוצא ששיעור בן שעה עולה בין 30שח’ ל-45 שח’. התלמיד בוחר את המקצוע הדרוש, בוחר את הפרק שרצוי לו והשיעור מתחיל.

גם עבור סטודנטים שזקוקים לשיעורים פרטיים יש אתרים בהם שיעורים פרטיים אונליין באינטרנט במגוון מקצועות. גם אתרים אלה אינם בחינם אך הם זולים בהרבה ממחיר שיעור על ידי מורה פרטי בשר ודם. אתרים אלה מציעים מורים במגוון מקצועות והשיעור נערך אונליין. שואלים שאלות ומקבלים תשובה והכל אונליין.

חוויית הלמידה האישית יכולה בין רגע להפוך לדיון עם עוד סטודנטים שנמצאים בשיעור. אפשר לפתח רב שיח כאשר המורה מנהל את השיחה. האחד מפרה את השני ומתוך כך נוצרת קבוצה חברתית וחברויות תוך למידה משותפת מהבית. גם כשאתה לומד לבד ונתקל בבעיה תמיד תוכל להעזר בחבר מהקבוצה, לשאול שאלות ולקבל תשובות באופן מיידי. כך שיעורים פרטיים אונליין באינטרנט הופכים את הלימודים לחוויה מעשירה.

צור קשר

דילוג לתוכן