מורה פרטי למדעים

המילה מדעים מכילה בתוכה מספר מקצועות. ביולוגיה, כימיה ופיזיקה נמצאים מתחת לכותרת מדעים. בחטיבת הביניים לומדים ביולוגיה וכימיה כמקצועות חובה וכישלון במקצועות אלה סוגר בפני התלמיד את האופציה ללמוד במגמה ראלית.

מורים פרטיים טובים למדעים יכולים להביא את בתכם או בנכם להישגים טובים במקצועות הביולוגיה, הכימיה והפיזיקה כך שתהיה להם האפשרות לבחור במגמה ביולוגית או במגמת פיזיקה. מקצוע נוסף שנכנס לקטגוריה מדעים הוא המתמטיקה, כל בר דעת מבין שאם התלמיד או התלמידה הולכים לאיבוד במתמטיקה אין סיכוי להגיע לתעודת בגרות בסיום לימודיו בבית הספר התיכון.

מורה פרטי למדעים שמכיר את התחום היטב ויודע להתחבב יוכל להביא את התלמיד או התלמידה להצלחה במקצוע הנלמד. ב- allteachers יש מאגר גדול של מורים פרטיים למדעים בפריסה ארצית. כאשר אתם פונים אלינו בחיפוש אחר מורים פרטיים למדעים יש בפניכם שתי אופציות, האחת , לימוד בקבוצה קטנה בביתכם או בבית הספר עם מורה פרטי ממאגר המורים שלנו, האופציה השנייה, לימוד של אחד על אחד בביתך.

בבואכם לבחור מורה פרטי למתמטיקה או מורה פרטי בכימיה, ביולוגיה או פיזיקה, חשוב שתספרו כמה שיותר פרטים על ילדיכם, על אופיו קשייו בלימודים אם הוא או היא מעדיפים מורה גבר או מורה אישה וכו’. ב- all teachers יתאימו לכם מורה ממאגר המורים שלנו. לחברה ישנם מורים בכל רחבי הארץ ואלה שמתקבלים הם הטובים ביותר.

נוכח העובדה שהשיעור הראשון נערך בביתכם, כדאי שבפגישה הראשונה עם המורה הפרטי יהיה נוכח בבית לפחות אחד מההורים כדי לבדוק את הגישה של המורה לתלמיד או התלמידה, להקשיב, אם כי במרחק מה, כדי להיווכח כי המורה מפתח שיחה עם הילד, אם הוא בודק את ידיעותיו, וכו’. רצוי כבר בפגישה הראשונה לתאם את המשך השיעורים למשך השבוע , לשם שמירת רצף שיעורים בריא ומועיל ולוודא את זמני הלימוד אותם המורה יכול לתת. אם הילד עומד לפני מבחן בגרות חשוב לתגבר את השיעורים. שיהיה בהצלחה!

צור קשר

דילוג לתוכן